Rosz Malieyana: Busy Woman!

14 May 2015

Busy Woman!






Assalammualaikum!

Lamanya xbersua di rumah saya no.2 ni... Bulan MEI ni..banyak sangat aktiviti yang tidak di rancang berlaku..
Alhamdulillah..semua aturanNYA, supaya menjadi hambaNYA yang lebih baik + Kuat!

Memang sesangat BZ...Membzkan diri tau x..hihi




1 Mei- Pindah Rumah..( alhamdulillah, dapat yang lebih besar )
8 Mei - Bisnes Dadih Cik Manis beroperasi Di Pasar Malam Bandar Country Home, Rawang.
9-14 Mei - Mencari peluang Bisness Dessert ni serata kedai + Restoran.
16 Mei - Car Boot Sales di UKM, Bangi
17 Mei - Seminar Saham, Shah Alam
19 Mei - InsyaAllah di KLCC ( Adik ajak ke Makeup Show )hihhi
21-24 Mei - Berniaga di Wisma MCA.
30 Mei - Seminar Bisness, MCA...wow!!

padatkan! mesti ada yg kata xda keje ker?hahhaa...  (tapi mungkin ada yang lebih bz dr ni kan..:-P)
Alhamdulillah, aku sekarang ni pun tengah bercuti panjang, so aku penuhkan cuti aku dengan kerja-kerja dengan explore nikmat + rezeki Allah yang Maha Luas... 
Siang mencari Rezeki, Malam Mencari Pahala! 

Seiring dengan ayat ni....




Sebab apa aku buat semua ni? Sebab aku hidup ada TARGET.
Hidup aku 3 tahun pertama ni memang gila2 kentang punya huru - hara!
Yerlah..mana nak 'cara' kerjaya + Bisnes Kereta Sewa Roshazz.+ Dadih Cik Manis + Rumah Sewa semuanya buat dalam masa serentak..
Nampak macam susah kan.. sebab aku dah kahwin, ada anak..
Semua tu kena 'dijadualkan' semula...InsyaALLAH, kita minta kat 'DIA'..
Janji kita mudahkan urusan kita dengan 'DIA' ,& 'DIA' mudahkan kerja kita...
n Janji lagi, susah senang kita tak mengharapkan + meminta2 pada orang lain.
Usaha dengan diri sendiri yerk!




p/s : berpegang pada kata2 mak ' Mak percaya, ina (aku la...) kuat !' 
Terima kasih mak dengan kata2 semangat tu... 


* Jom muslimah diluar sana, bangun + bangkit! Pandang luas2...Dunia Allah Luas untuk diterokai, rugi kita hanya pandang saja peluang2 yang ada... yang PENTING.. Kita kena KEJAR AKHIRAT, DUNIA akan KEJAR kita!..

1 comment: